1.0 INTRODUCERE
1.1 Declarație comuna de angajament
Obiectivul Farmasi Cosmetics Ro SRL, cu sediu în București, Calea Floreasca 246C, et.18, biroul nr. 1, camera 1, Bucureşti, Sector 1, având CUI RO40660260, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul București sub nr. J40/2140/2019 (“Farmasi", "Societatea", "Noi" sau "Noastră") este de a oferi produse și servicii excepționale consumatorilor. Acest lucru este posibil numai cu sprijinul și pasiunea membrilor săi din organizația de vânzări Farmasi (cunoscuți sub numele de „Farmasi Influencer”).
1.2 Scopul politicilor și data intrării în vigoare
A. Pentru a defini în mod clar relația care există între noi și dvs. și pentru a stabili în mod explicit un standard pentru un comportament profesional acceptabil, prezentăm aceste politici și proceduri.
B. În calitate de Farmasi Influencer, vi se cere să respectați:
- Toți termenii și condițiile stabilite în Contractul de Farmasi Influencer, precum si Termenii de Utilizare, Termeni si Conditii si Politica de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal, informatii disponibile pe site www.farmasi.ro
- Legislatia in vigoare care vizează afacerea dvs. Farmasi
- Aceste politici și proceduri.
C. Farmasi Influencerul trebuie să examineze cu atenție informațiile din aceste politici și proceduri. Dacă aveți întrebări cu privire la o politică sau o regulă, vă încurajăm să căutați un răspuns de la Sponsorul dvs. (așa cum este definit în glosarul termenilor). În cazul în care Sponsorul dvs. ori Regionalul zonei dvs. nu va pot furniza clarificările corespunzătoare, va incurajam sa contactati departamentul de Relatii cu Clientii Farmasi prin sectiunea Customer Service sau la numarul de telefon 031 630 04 94 (Luni-Vineri: 08:00-17:00).
D. Aceste politici și proceduri vor intra în vigoare la data de 1 Aprilie 2019 („Data intrării în vigoare”).
1.3 Aceste politici și proceduri și planul de compensare sunt incluse în Contractul de Farmasi Influencer
A. Pe parcursul acestor politici, atunci când se utilizează termenul „Contract”, acesta se referă în mod colectiv la Contractul de Farmasi Influencer, la aceste politici și proceduri și la planul de compensare al Companiei.
B. Este responsabilitatea unui Sponsor să furnizeze fiecărui solicitant versiunea cea mai recentă a acestor politici și proceduri și a planului de compensare al Companiei înainte de încheierea unui Contract de Farmasi Influencer.
1.4 Modificări
A. In cazul in care se va impune din motive externe sau interne, ne rezervăm dreptul de a modifica ocazional Contractul. În plus, Compania poate modifica prețurile pentru toate produsele în orice moment în viitor.
B. Orice astfel de modificare va intra în vigoare imediat după notificarea prin oricare din următoarele metode:
- Publicarea pe site-ul oficial al Companiei;
- E-mail;
- Newsletter-ele sau canalele de comunicare ale Companiei.
C. Înțelegeți că orice activitate continuă, comandă, acceptare a unui angajament sau a unei plăți de bonusuri sau a altui beneficiu primit de un Farmasi Influencer în temeiul prezentului Contract constituie acceptarea acestui Contract în totalitate, cu orice modificări.
1.5 Întârzieri
Farmasi nu este răspunzătoare pentru întârzieri sau nerespectări ale obligațiilor sale atunci când o astfel de nerespectare se datorează unor circumstanțe dincolo de controlul său rezonabil. Aceasta include, fără limitare, greve, dificultăți de muncă, dificultăți de transport, revolte, războaie, incendii și/sau condiții meteorologice, deficiențe ale sursei de aprovizionare, decrete sau ordine guvernamentale.
2.0 PRINCIPII DE BAZĂ
2.1 Cum devii Farmasi Influencer
A. Farmasi Influencer - Utilizatorul care se inregistreaza ca si Farmasi Influencer pe web-site-ul Farmasi, utilizand Formularul, avand 18 ani impliniti, posesor al unei carti de identitate, certificat de rezidenta, permis de sedere pe teritoriul Romaniei, si al unui CNP sau numar de identificare fiscala emise de autoritatile din Romania. Calitatea de Farmasi Influencer presupune ca puteti comanda Produse pentru uz personal sau puteti sa revindeti Produsele Societatii catre alte persoane fizice sau juridice pentru consumul propriu al acestora, cel putin la nivelul prețului de catalog, și să promovati brandul Societatii, respectiv numele Farmasi și Produsele Societății, pe baza unui comision și a unui sistem de bonusare, situatie in care va trebui sa acceptati noii termeni si noile conditii prin acceptarea pop up-ului afisat dupa crearea contului.
B. Pentru a deveni Farmasi Influencer, va trebui:
- sa accesati Formularul online de inscriere;
- sa-l completati cu datele solicitate, respectiv: nume si prenume, adresa de e-mail, data nasterii, sex, adresa, cod postal, numar de telefon mobil, codul sponsorului - daca doriti sa deveniti Farmasi Influencer la recomandarea unui alt Farmasi Influencer al Societatii care are calitatea de sponsor, respectiv un nivel de experienta si vanzari in cadrul Societatii de un anumit nivel, situatie in care acest sponsor va fi recompensat pentru vanzarile pe care Dvs. le veti face;
- sponsorul ales poate fi inscris pe teritoriul Romaniei sau al altei tari unde Farmasi este global. Inscrierea noului Farmasi Influencer trebuie insa efectuata in functie de resedinta sa. De exemplu, un cetatean roman va putea fi inscris in structura unui sponsor din Spania.
- prin bifarea “casutelor” corespunzatoare pe Website, sa acceptati Termenii si Conditiile, Politica de protectia datelor, sa mentionati daca sotul sau o ruda de gradul 1 sau 2 a Dvs. sau a sotului, a mai fost Farmasi Influencer Farmasi;
- optional, sa bifati daca doriti primirea de informari comerciale/de marketing nesolicitate de la Societate. Mentionam ca accesarea serviciilor noastre nu este niciodata conditionata de abonarea la primirea de astfel de comunicari comerciale. Nu reprezinta comunicari comerciale, in sensul prezentei sectiuni, furnizarea de catre noi a informatiilor, brosurilor, cataloagelor de care aveti nevoie sau de care ati putea fi interesat in desfasurarea activitatii dumneavoastra de Farmasi Influencer.
C. Mentiuni suplimentare referitoare la inscrierea ca si Farmasi Influencer
- In cazul in care un potential Farmasi Influencer doreste sa se inscrie in Farmasi, iar in familia sa exista deja un Farmasi Influencer Farmasi, este obligatoriu ca acesta sa se inregistreze in echipa membrului de familie. Aceasta regula este aplicata pentru rudele de gradul 1 si 2 de sange sau prin alianta (mama si tatal potentialului candidat si/sau al sotului/sotiei, copiii si/sau nepotii potentialului candidat, fratii acestuia sau ai sotului/sotiei, bunica si bunicul sau si/sau al sotului/sotiei). Este interzis ca sotul unui Farmasi Influencer si rudele de sange si prin alianta de gradul 1 si 2 enumerate mai sus sa fie inregistrate sub grupuri/sponsori diferiti. In cazuri exceptionale, trebuie obtinuta aprobarea scrisa a managementului companiei.
- In cazul primirii unei reclamatii scrise referitoare la activitatea unui Farmasi Influencer pe mai multe conturi inregistrate pe nume diferite, in structuri diferite, cererea se va analiza si va fi aplicata decizia finala a managementului companiei.
2.2 Înregistrarea și înscrierea unui Farmasi Influencer
Contractul dvs. semnat electronic va ramane salvat in evidentele Companiei dupa momentul acceptarii noilor termeni si conditii prin bifarea pop-ului.
Informațiile false sau înșelătoare, semnăturile false sau modificările aduse oricărui document, inclusiv formularelor de înregistrare a afacerilor, efectuate după ce un document a fost încheiat, pot duce la sancțiuni, până la încetarea involuntară a afacerii Farmasi a Farmasi Influencerului.
2.3 Drepturi acordate
Farmasi vă acordă în calitate de Farmasi Influencer dreptul neexclusiv, pe baza termenilor și condițiilor cuprinse în Contract și în aceste politici și proceduri, la următoarele:
- Capacitatea de a achiziționa, vinde și promova produsele și serviciile Farmasi;
- Sponsorizarea de noi Farmasi Influenceri si Clienti, construirea unei organizații de vânzări și câștigarea de comisioane pentru vânzările personale și ale liniei de reprezentanți de produse Farmasi.
2.4 Numere de identificare
La înscriere, vă vom furniza un număr unic de identificare Farmasi. Acest număr va fi folosit pentru identificarea in baza de date, pentru a structura organizații și a urmări comisioanele și bonusurile.
2.5 Persoane juridice
Un Farmasi Influencer își poate schimba statutul din Persoana Fizica in Persoana Juridica prin comunicarea Numarului Unic de Inregistrare al firmei sale (CUI), precum si numele acesteia, printr-o sesizare scrisa din sectiunea Customer Service Farmasi Influencer. Facturile Farmasi Influencerului vor incepe a fi emise pe firma din momentul confirmarii din partea Farmasi a actualizarii datelor in sistem. De asemenea, plata comisionului pe persoana juridica va fi posibila incepand cu luna actualizarii datelor, nu si retroactiv.
2.6 Relații de afaceri independente; Despăgubire pentru acțiuni
A. In calitate de Farmasi Influencer sunteți un contractor independent și nu un cumpărător de franciză sau de oportunitate de afaceri. În consecință, succesul fiecărui Farmasi Influencer depinde în întregime de eforturile sale independente.
B. Contractul dintre dvs. și noi nu creează o relație angajator-angajat, un parteneriat sau o asociere. Un Farmasi Influencer nu va fi tratat ca un angajat al Farmasi în niciun scop, inclusiv, fără limitare, în scopuri fiscale sau de stat. Daca veti revinde Produsele, veti fi unic raspunzator pentru desfasurarea acestei activitati, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru plata oricarui impozit pe venit la care ati fi obligat, potrivit dispozitiilor legale, pentru depunerea oricaror declaratii fiscale, Societatea neavand nicio obligatie sau raspundere in acest sens. In aceasta situatie insa, nu veti face niciun demers care sa prejudicieze imaginea Farmasi, calitatea Produselor, nu veti savarsi acte de contrafacere a Produselor sau drepturilor de proprietate intelectuala ale Farmasi, nu veti savarsi acte de concurenta neloiala fata de Farmasi.
C. Dumneavoastră, în calitate de Farmasi Influencer, nu aveți nicio autoritate expresă sau implicită de a vă asuma obligații sau angajamente în numele Farmasi sau pentru Companie. Fiecare Farmasi Influencer, indiferent dacă acționează ca administrator al unei entitati juridice sau ca persoană fizică, stabilește obiective și metode de operare și vânzare, atâta timp cât respectă prevederile Contractului incheiat cu Farmasi, aceste politici și proceduri și legislația aplicabilă.
D. Sunteți pe deplin răspunzător pentru toate comunicările dvs. verbale și scrise cu privire la produsele, serviciile și planul de compensare al Farmasi, care nu sunt cuprinse în mod explicit în materialele oficiale ale Companiei. Farmasi Influencerii vor despăgubi și proteja Farmasi, pe administratorii, directorii, angajații, furnizorii de produse și agenții săi pentru orice răspundere, inclusiv hotărâri judecătorești, sancțiuni civile, rambursări, onorarii avocațiale și cheltuieli de judecată suportate de Farmasi ca rezultat al declarațiilor sau acțiunilor neautorizate ale Farmasi Influencerului. Această prevedere este valabila chiar si dupa încetarea Contractului de Farmasi Influencer.
2.7 Erori sau întrebări
Dacă un Farmasi Influencer are întrebări sau crede că au fost comise erori privind comisioanele, bonusurile, rapoartele de afaceri, comenzile sau taxele, Compania solicită transmiterea oricăror întrebări prin sectiunea Customer Service Farmasi Influencer în termen de treizeci (30) de zile de la data erorii sau incidentului în cauză. Farmasi Influencerul renunță în mod expres la orice astfel de erori, omisiuni sau probleme care nu au fost raportate în acest termen de treizeci de zile.
3.0 RESPONSABILITĂȚILE SI OBLIGATIILE UNUI FARMASI INFLUENCER FARMASI
3.1 Farmasi Influencerul trebuie să îndeplinească, personal sau prin prepușii săi, obligaţiile ce decurg din împuternicirea care îi este dată, cu bună-credinţă şi loialitate. În mod special, Farmasi Influencerul este obligat:
A. să achite contravaloarea produselor comandate odată cu comanda cu cardul online sau odată cu livrarea prin ramburs la curier;
B. să îi procure şi să îi comunice Societății informaţiile care l-ar putea interesa pe acesta privitoare la regiunile stabilite în contract, precum şi să comunice toate celelalte informaţii necesare de care dispune;
C. să depună diligenţele necesare pentru negocierea şi vânzarea produselor Societății pentru care este împuternicit, astfel încât să conducă la creșterea volumului de vânzări de produse Farmasi;
D. să ofere cumpărătorilor săi în mod gratuit mostre pentru testarea produselor, cataloage de prezentare sau alte astfel de produse destinate promovării brandului și produselor Societății;
E. să respecte instrucţiunile rezonabile primite de la Societate;
F. să depoziteze produsele, mostrele sau eşantioanele într-o modalitate care să asigure identificarea lor și păstrarea lor în condiții adecvate potrivit specificului produselor, orice alterare, deteriorare, distrugere ulterioară predării acestora de la Societate la Farmasi Influencer nefiind imputabilă Societății;
G. să prezinte cumpărătorilor săi informații privind produsele Societății în mod corect și complet;
H. să promoveze brandul Farmasi în condiții de loialitate; Orice eroare referitoare la prețurile afișate va fi raportată companiei imediat ce aceasta este identificată, iar Farmasi Influencerul nu va profita de o eroare pentru achizionarea produselor la preț greșit. În cazul în care acest lucru este identificat de companie, Managementul va putea pune în aplicare măsuri ce țin de anulare, returnare, recalculare a comenzii și inclusiv rezilierea contului.
3.2 Substituirea Farmasi Influencerului în tot sau în parte este supusă regulilor aplicabile în materia contractului de mandat.
3.3 Farmasi Influencerul, la momentul înscrierii, va putea opta să facă parte dintr-o anumită echipă, a unui Farmasi Influencer existent. După înregistrare, Farmasi Influencerul are posibilitatea ca în maxim 72 de ore să îşi modifice sponsorul ales iniţial, în cazul în care a existat vreo eroare. Această opţiune este disponibilă o singură dată, exclusiv în primele 72 de ore de la înscriere şi dacă nu a fost plasată nicio comandă. Ulterior, Farmasi Influencerul nu va mai putea solicita mutarea dintr-o echipă în alta. Se acceptă excepții de la această condiție doar dacă există motive întemeiate, iar solicitarea este trimisă în scris de către Farmasi Influencer, urmând ca aceasta să fie analizată de Societate. Transmiterea cererii speciale nu presupune şi garantarea aprobării Societăţii.
3.4 Farmasi Influencerul care se află în imposibilitate de a continua executarea obligaţiilor ce îi revin trebuie să înştiinţeze de îndată Societatea, sub sancţiunea plăţii de daune-interese.
3.5 Adrese corecte
A. Este responsabilitatea oricărui Farmasi Influencer să se asigure că Farmasi are adresa corectă de expediere înainte de trimiterea oricărei comenzi.
B. Adaugarea precum si modificarea adreselor de livrare se poate face direct din pagina fiecarui Farmasi Influencer, in momentul plasarii comenzii.
3.6 Formare și conducere
A. Fiecare Farmasi Influencer are obligatia de a-și desfășură activitatea în conformitate cu politicile și procedurile interne. Sponsorii ar trebui să aibă contacte și să comunice permanent cu cei din organizațiile lor descendente. Exemplele de comunicare pot include, dar nu se limitează la newslettere, corespondență scrisă, telefon, contact, apeluri de echipă, apeluri voce, e-mail, întâlniri personale s.a.m.d.
B. Un Farmasi Influencer Sponsor are responsabilitatea de a monitoriza Farmasi Influencerii din organizațiile lor descendente pentru a se asigura că acestia nu au pretenții inadecvate cu privire la produse sau activitate și nu se angajează în comportamente ilegale sau inadecvate. La cerere, un Farmasi Influencer ar trebui să poată furniza Companiei dovezi documentate privind îndeplinirea continuă a responsabilităților Sponsorului.
C. Sponsorii sunt încurajați să motiveze și să antreneze noii Farmasi Influenceri asupra produselor și serviciilor Companiei, tehnicilor eficiente de vânzare, planului de compensare al Companiei, precum si aceste politici și proceduri.
D. Marketingul și vânzarea produselor este o activitate necesară în Farmasi și trebuie să fie subliniată în toate prezentările de recrutare.
E. Toți Farmasi Influencerii vor proteja și promova buna reputație a Farmasi și a produselor sale.
3.3 Etica
A. Scopul nostru este să vă oferim o combinație de produse excepțională și un plan de compensație atractiv. În consecință, apreciem criticile constructive și încurajăm prezentarea de comentarii scrise adresate Regionalului zonei, Directorului National de Vanzari, precum si departamentului de Relatii Clienti al Companiei, atâta timp cât astfel de comentarii vin în mod respectuos și productiv.
B. Comentariile negative și dezamăgitoare ale Farmasi Influencerilor transmise altor persoane despre Companie, produsele sale, planul de compensare sau comportamentul perturbator la întâlnirile sau evenimentele Companiei nu au alt scop decât să atenueze entuziasmul tuturor celor care participă. Farmasi Influencerii nu trebuie să denigreze Compania, alți Farmasi Influenceri, produsele si serviciile Companiei, planul de compensare sau administratorii, directorii, angajații, furnizorii de produse sau agenții Companiei. Un astfel de comportament reprezintă o încălcare semnificativă a acestor politici și proceduri și poate fi supus unor sancțiuni pe care Compania le consideră adecvate.
C. Farmasi aprobă următorul cod de etică:
- Farmasi Influencerii trebuie să demonstreze corectitudine, toleranță și respect față de toți cei care sunt implicați în vânzările Farmasi și oportunitățile de vânzări Farmasi, indiferent de rasă, sex, clasă socială sau religie;
- Farmasi Influencerii trebuie să contribuie și să promoveze o atmosferă de pozitivitate, lucru în echipă, bun spirit moral și spirit comunitar;
- Farmasi Influencerii trebuie să se străduiască să rezolve eventuale probleme, inclusiv situațiile cu membrii din echipa ori superiori, prin tact, obiectivitate și bunăvoință;
- Farmasi Influencerii trebuie să fie responsabili, profesioniști și să se comporte cu integritate;
- Farmasi Influencerii nu vor denigra Compania, alți Farmasi Influenceri, angajații Companiei, furnizorii de produse sau agenții, produsele, serviciile, vânzările și campaniile de marketing sau planul de compensare și nu vor da declarații ofensatoare, care să inducă în eroare sau să impună anumite idei altor persoane.
D. Farmasi poate lua măsuri adecvate împotriva unui Farmasi Influencer care nu respecta cadrul etic prezentat mai sus, determinandu-se că atitudinea acestuia este dăunătoare, perturbatoare sau cauzează prejudicii pentru Companie, alți Farmasi Influenceri sau Clienți Farmasi.
3.4 Raportarea încălcării politicilor
A. Un Farmasi Influencer care constată o încălcare a politicii de către un alt Farmasi Influencer trebuie să trimită o sesizare scrisa din sectiunea Suport Farmasi Influencer sau Contacteaza-ne. Notificarea trebuie să prezinte detaliile incidentului/situatiei, după cum urmează:
- Natura încălcării și aspecte specifice pentru a susține afirmația;
- Numărul de evenimente și datele;
- Persoanele implicate;
- Orice alte documente justificative.
B. După prezentarea cazului Departamentului de Relatii Clienti al Companiei, vom cerceta incidentul în cauză și vom lua măsurile necesare daca acestea se impun.
C. Această secțiune se referă la raportarea generală a încălcărilor politicilor, așa cum au fost observate de alți Farmasi Influenceri pentru efortul reciproc de a sprijini, proteja și apăra integritatea afacerii Farmasi și a oportunităților de vânzare. Dacă un Farmasi Influencer are o plângere sau reclamație împotriva unui alt Farmasi Influencer care se referă direct la afacerea sa sau la Farmasi, trebuie respectate procedurile stabilite în aceste politici.
3.5 Sponsorizare
A. Sponsorul este persoana care introduce o persoană, fie că este vorba de un Client sau de un Farmasi Influencer, în afacerea Farmasi, și o ajută să-și completeze înscrierea, îi sprijină pe cei aflați în echipa sa și continuă să ofere instruire și asistență tuturor celor din echipa sa.
B. Fiecare Farmasi Influencer care beneficiaza de plata unui bonus are obligatia de a accepta contractul electronic (persoana fizica sau persoana juridica) si de a ne trimite, printr-o sesizare scrisa de la rubrica Customer Service, copia dupa cartea de identitate pentru validarea datelor. Acest pas este obligatoriu pentru incasarea tuturor tipurilor de comisioane.
C. Contractul nu se considera accceptat daca nu exista pe cont nicio sesizare scrisa conform indicatiilor explicate anterior.
D. Fiecare potențial Farmasi Influencer are dreptul să-și aleagă în cele din urmă Sponsorul, dar nu vom permite Farmasi Influencerilor să se angajeze în activități de sponsorizare neetice (detaliata la pctul 3.6).
E. Toți Farmasi Influencerii activi care și-au îndeplinit obligațiile au dreptul să sponsorizeze și să-i înscrie pe alții în afacerea Farmasi. În timp ce sunteți implicat în activități de sponsorizare, nu este neobișnuit să întâlniți situații în care mai mult de un Sponsor abordează același potențial Farmasi Influencer. Noul potențial Farmasi Influencer va ramane in echipa primului Sponsor care a prezentat o introducere cuprinzătoare a produselor sau oportunității Companiei.
3.6 Interzicerea sponsorizării încrucișate
A. Sponsorizarea încrucișată este definită ca fiind înscrierea unei persoane fizice sau juridice într-o linie de sponsorizare diferită, in conditiile in care cea din urma are deja un cont creat. Sponsorizarea încrucișată efectivă sau încercarea de a face acest lucru nu este permisă. În cazul în care sponsorizarea încrucișată este verificată de Companie, pot fi impuse sancțiuni, până la și inclusiv încetarea activității unui Farmasi Influencer/Sponsor.
B. Folosirea numelui soțului/soției sau al unei rude, a denumirilor comerciale, a numelor sau a numerelor de identificare fictive pentru evitarea sau eludarea acestei politici este strict interzisă.
C. Această politică nu interzice transferul unei afaceri Farmasi în conformitate cu politica privind vânzarea sau transferul prezentată aici. Orice cerere de modificare sponsor va fi adresata in prima faza Directorului Regional, urmand ca acesta, in cazul in care aproba cererea, sa o escaladeze catre Directorul National de Vanzari.
3.7 Respectarea planului de compensare Farmasi
A. Farmasi Influencerul trebuie să respecte termenii planului de compensare al Companiei. Orice abatere de la planul de compensare este strict interzisă.
B. Un Farmasi Influencer nu va oferi oportunitatea Farmasi unui potential Farmasi Influencer prin sau în combinație cu orice alt sistem, program motivational sau metodă de marketing, altul/alta decât cel/cea specificat(ă) în materialele oficiale ale Companiei.
C. Farmasi Influencerul nu va solicita sau încuraja un Client actual sau potențial să participe la afacerea Farmasi în niciun mod care deviază de la planul de compensare sau de la alte materiale ale Companiei.
D. În afara acestor achiziții sau plăți necesare pentru a-și construi afacerea în mod natural, un Farmasi Influencer nu va solicita sau încuraja un Client/Farmasi Influencer actual sau potențial să efectueze o achiziție sau o plată către o altă persoană fizică sau juridică, ca o condiție pentru participarea la planul de compensare al Companiei.
E. Incepand cu bonusul lunii martie 2024 (platibil in luna aprilie 2024), va fi implementata urmatoarea conditie:
- Managerii/Directorii care au un lider sub ei (in orice generatie) cu 3 titluri mai mari vor fi eligibili pentru un Bonus de Leadership de 50% din suma bonusului generata de acel lider si echipa lui. Exemplu: un Director are in Generatia 3 un Director Platina. Pentru volumul de grup al acelui lider, Directorul va primi 50% din suma bonusului de leadership;
- Managerii/Directorii care au un lider sub ei (in orice generatie) cu 4 titluri mai mari sau mai mult vor fi eligibili pentru un Bonus de Leadership de 25% din suma bonusului generata de acel lider si echipa lui. Exemplu: Un Director Bronz are in Generatia 1 un Manager/Director Diamant. Pentru volumul de grup al acestui lider, Directorul Bronz va primi 25% din suma bonusului de leadership;
- Managerii/Directorii care au un lider sub ei cu 2 titluri mai mari, nu vor fi afectati, ceea ce inseamna ca Managerul/Directorul care are un lider sub el cu 3 titluri mai mari, poate avansa cu un titlu si poate evita reducerea bonusului lui de leadership.
3.8 Respectarea legilor aplicabile privind impozitul pe venit
A. Fiecare Farmasi Influencer este unic raspunzator pentru desfasurarea acestei activitati, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru plata oricarui impozit pe venit la care ar fi obligat, potrivit dispozitiilor legale, pentru depunerea oricaror declaratii fiscale, Societatea neavand nicio obligatie sau raspundere in acest sens. In aceasta situatie insa, nu veti face niciun demers care sa prejudicieze imaginea Farmasi, calitatea Produselor, nu veti savarsi acte de contrafacere a Produselor sau drepturilor de proprietate intelectuala ale Farmasi, nu veti savarsi acte de concurenta neloiala fata de Farmasi.
B. Dacă un Farmasi Influencer este scutit de impozit, acesta trebuie sa trimita Companiei prin Sectiunea Suport Farmasi Influencer/Contacteaza-ne un document care sa ateste acest lucru.
C. Farmasi încurajează toți Farmasi Influencerii să solicite unui reprezentant fiscal informații si sfaturi suplimentare privind afacerea lor.
3.9 O afacere Farmasi per gospodărie
A. In cazul in care un potential Farmasi Influencer doreste sa se inscrie in Farmasi, iar in familia sa exista deja un Farmasi Influencer Farmasi, este obligatoriu ca acesta sa se inregistreze in echipa membrului de familie. Aceasta regula este aplicata pentru rudele de gradul 1 si 2 de sange sau prin alianta (mama si tatal potentialului candidat si/sau al sotului/sotiei, copiii si/sau nepotii potentialului candidat, fratii acestuia sau ai sotului/sotiei, bunica si bunicul sau si/sau al sotului/sotiei). Este interzis ca sotul unui Farmasi Influencer si rudele de sange si prin alianta de gradul 1 si 2 enumerate mai sus sa fie inregistrate sub grupuri/sponsori diferiti. In cazuri exceptionale, trebuie obtinuta aprobarea scrisa a managementului companiei.
B. In cazul in care un Farmasi Influencer este identificat cu conturi multiple, va ramane activ primul cont creat, in functie de data inscrierii. Exceptie de la aceasta regula o face situatia in care pe primul cont creat nu a fost plasata nicio comanda.
C. In cazul primirii unei reclamatii scrise referitoare la activitatea unui Farmasi Influencer pe mai multe conturi inregistrate pe nume diferite, in structuri diferite, cererea se va analiza si va fi aplicata decizia finala a managementului companiei.
3.10 Solicitare pentru alte companii sau produse
A. Farmasi Influencerul poate încheia pe seama sa, cu societăți concurente Societății, fără consimțământul Societății, pe teritoriul României, contracte privind bunuri şi servicii similare celor care fac obiectul contractului. Prin excepție, pe durata prezentului Contract, Farmasi Influencerul care are sau a avut in trecut calitatea de Manager/Director Gold*, nu poate negocia sau încheia pe seama sa, cu societăți concurente Societății, fără consimţământul Societății, pe teritoriul României, contracte privind bunuri şi servicii similare celor care fac obiectul prezentului Contract, sub sancțiunea plății de daune interese pentru acoperirea prejudiciilor suferite de Societate, al căror cuantum nu poate fi mai mic de 10.000 euro.
*Cu titlu de exceptie, Managerul/Directorul Gold va avea posibilitatea timp de maxim 180 de zile din momentul inregistrarii in Farmasi sa activeze si in companii concurente. Dupa expirarea celor 180 de zile, managerul va transmite in maxim 2 zile calendaristice o dovada de rezilere , catre adresa office@farmasi.ro.
B. Având în vedere know-how-ul acumulat pe durata prezentului Contract și după încetarea acestuia, pentru o perioadă de 1 an, Farmasi Influencerul nu va putea derula, prin intermediul unor entități juridice deținute sau controlate, în mod direct sau indirect, de către Farmasi Influencer, pe teritoriul României, activități de natura celor derulate de către Societate, pentru produse de natura celor comercializate de către Societate. Pe durata prezentului Contract și după încetarea acestuia, pentru o perioadă de 1 an, Farmasi Influencerul nu va atrage, direct sau indirect, alți Farmasi Influenceri ai Societății, în scopul prestării de către aceștia de activități de natura celor ce fac obiectul prezentului Contract, către terțe persoane, fizice sau juridice ce derulează activități similare cu cele derulate de către Societate, deținute sau controlate, direct sau indirect de către Farmasi Influencer, sau pentru care Farmasi Influencerul prestează servicii, în mod dependent sau independent, de natura celor prestate pentru Societate. Termenul „recrutare” înseamnă solicitarea, înscrierea, încurajarea sau efortul de a influența în orice alt mod (direct sau printr-o terță parte), în mod efectiv sau ca o încercare în acest sens, privind un alt Client sau Farmasi Influencer, cu scopul de a se înscrie sau participa la orice oportunitate de marketing în rețea. Acest comportament reprezintă recrutare chiar dacă acțiunile Sponsorului sunt ca răspuns la o solicitare a unui alt Client sau Farmasi Influencer.
C. Cu toate acestea, puteți vinde produse sau servicii non-concurente către Clienții și Farmasi Influenceri Farmasi. În mod specific, o companie non-concurentă este definită ca o companie cu marketing în rețea care NU vinde produse similar Farmasi (cosmetice, produse de îngrijire personală etc.).
D. Un Farmasi Influencer nu poate afișa sau grupa produsele sau serviciile Farmasi, în literatura de vânzări, pe un site web sau în întâlniri de vânzări, cu alte produse sau servicii, pentru a evita confundarea sau inducerea în eroare a unui potențial Client sau Farmasi Influencer, spre a crede că există o relație între Farmasi și produse sau servicii care nu sunt legate de companie.
E. O încălcare a oricăror prevederi din această secțiune va constitui o interferență contractuală nerezonabilă și nejustificată între Companie și dumneavoastră. Ca urmare, astfel de acțiuni ar provoca un prejudiciu ireparabil pentru Farmasi. În acest caz, Compania poate impune, la propria sa discreție, orice sancțiune pe care o consideră necesară și potrivită împotriva Farmasi Influencerulului sau afacerii sale, inclusiv rezilierea.
3.11 Prezentarea oportunității Farmasi
În prezentarea oportunității Companiei către potențialii Clienți și Farmasi Influenceri, trebuie să respectați următoarele prevederi:
- Să nu oferiți informații false sau să omiteți orice aspect semnificativ despre planul de compensare.
- Să clarificați faptul că planul de compensare se bazează pe vânzarea produselor și serviciilor Farmasi către consumatori.
- Să clarificați faptul că succesul poate fi atins numai prin eforturi independente substanțiale și muncă.
- Să nu faceți afirmații privind produsele sau serviciile Companiei care nu se găsesc în materialele oficiale ale Companiei.
- Să nu promovați Farmasi în nicio țară în care nu am stabilit încă o prezență.
- Pentru toate produsele Farmasi, Compania oferă un preț de vânzare stabilit pe care fiecare Farmasi Influencer are obligatia de a-l respecta, nefiind permisa comercializare produselor sub pretul de catalog.
4.0 PLASAREA DE COMENZI
4.1 Politici generale privind comenzile
A. Pentru a plasa o comanda de Produse, va trebui sa selectezi Produsele si cantitatea acestora si sa urmezi pasii indicati pe Website privind procesul de cumparare. Livrarea Produselor se face exclusiv prin curierul contractat de catre Societate in termenul ce va fi indicat inainte de plasarea comenzii, in functie de disponibilitatea Produselor in stocul Societatii si exclusiv pe teritoriul Romaniei.
B. „Cumpărarea bonusurilor” este strict interzisă. Cumpărarea bonusurilor include oricare dintre scenariile următoare: (i) înscrierea persoanelor fizice sau juridice fără cunoașterea și/sau încheierea unui Contract de către aceste persoane fizice sau juridice; (ii) înscrierea frauduloasă a unei persoane fizice sau juridice ca și Farmasi Influencer; (iii) înscrierea sau încercarea de înscriere persoane fizice sau juridice ca și Farmasi Influenceri „fantomă”; (iv) achiziționarea de produse sau servicii Farmasi în numele unui alt Farmasi Influencer sau sub numărul de identificare al unui alt Farmasi Influencer, pentru a putea beneficia de comisioane sau bonusuri; (v) orice alt mecanism sau artificiu pentru calificare pentru avansare în rang, stimulente, premii, comisioane sau bonusuri care nu se bazează pe achiziții de produse sau servicii de către consumatorii finali, cu bună credință. Farmasi Influencerul nu va folosi contul curent, cardul de credit sau de debit al unei alte persoane pentru a se înscrie în Farmasi sau pentru a achiziționa produse sau servicii fără permisiunea scrisă a titularului contului. Această documentație trebuie păstrată de Farmasi Influencer pe termen nelimitat, în cazul în care va fi nevoie sa fie consultata.
C. Prețurile pot fi modificate fără notificare.
D. Farmasi Influencerul care este destinatarul unei comenzi deteriorate sau incorecte trebuie să notifice Compania în termen de maxim 24 ore de la primirea comenzii și să urmeze procedurile stabilite.
4.2 Obligația privind impozitul pe vânzări
A. Dumneavoastră, în calitate de Farmasi Influencer, veți respecta toate impozitele și reglementările de stat și locale care vizează vânzarea produselor și serviciilor noastre. Daca veti revinde Produsele, veti fi unic raspunzator pentru desfasurarea acestei activitati, in conformitate cu dispozitiile legale, pentru plata oricarui impozit pe venit la care ati fi obligat, potrivit dispozitiilor legale, pentru depunerea oricaror declaratii fiscale, Societatea neavand nicio obligatie sau raspundere in acest sens. In aceasta situatie insa, nu veti face niciun demers care sa prejudicieze imaginea Farmasi, calitatea Produselor, nu veti savarsi acte de contrafacere a Produselor sau drepturilor de proprietate intelectuala ale Farmasi, nu veti savarsi acte de concurenta neloiala fata de Farmasi. Încurajăm fiecare Farmasi Influencer să se consulte cu un reprezentant fiscal pentru informații suplimentare despre afacerea Farmasi proprie.
5.0 PLATA COMISIOANELOR ȘI BONUSURILOR
5.1 Calificări pentru bonusuri și comisioane
A. Farmasi Influencerul trebuie să fie activ (așa cum este definit în Glosarul termenilor) și să respecte aceste politici și proceduri pentru a putea beneficia de bonusuri și comisioane. Atâta timp cât un Farmasi Influencer respectă termenii Contractului, vom plăti comisioane acelui Farmasi Influencer în conformitate cu planul de compensare.
B. Ne rezervam dreptul de a nu plati comisioanele in cazul in care contractul nu este acceptat si copia dupa actul de identitate nu este trimisă catre companie in termen de maxim 30 de zile, prin sesizare scrisă pentru a fi validată.
C. In cazul în care comisionul lunar datorat de către Societate Farmasi Influencerului este mai mic de 50 lei net (respectiv max. 49,99 lei), suma datorată cu titlu de comision de către Societate Farmasi Influencerului va fi transformată și se va regăsi în contul aferent Farmasi Influencerului pe site-ul www.farmasi.ro sub forma unui credit care va putea fi utilizat pentru cumpărarea de produse ale Societății; Tot sub forma de credit va fi achitat si comisionul (indiferent de valoare) rezultat din urma vanzarii in magazin (catre Clienti), pentru un Farmasi Influencer care nu are minimum nivel 3%.
D. Este necesar ca persoanele fizice sa selecteze si sa salveze optiunea de virare a bonusului pentru fiecare luna, incepand cu data de 1 si pana in ultima zi a lunii pentru care se doreste facuta selectia. In cazul in care se doreste ca suma sa fie transferata in contul bancar conform celor agreate in contract, e obligatoriu ca optiunea "Contul Bancar" sa fie salvata in fiecare luna. Pe contul fiecarui Farmasi Influencer trebuie sa fie salvat un singur cont IBAN, altfel plata nu se va putea face in termenul agreat. De asemenea, in cazul in care a fost selectata optiunea "Cont bancar" si in momentul platii se constata ca pe cont nu este niciun IBAN sau IBAN-ul este notat eronat/incomplet/scris cu spatii sau caractere speciale, Managementul Farmasi va putea decide, fara a mai putea fi contestat, ca plata sa se faca in balanta Farmasi. Aceasta decizie va fi luata daca in luna platii datele bancare nu au fost adaugate/corectate.
5.2 Calculul comisioanelor și discrepanțelor
A. Fiecare Farmasi Influencer trebuie să își revizuiască rapoartele privind bonusurile/comisioanele aflate pe contul sau și să raporteze orice discrepanțe în termen de treizeci (30) de zile de la primire. După această perioadă de grație inițială de treizeci de zile, un Farmasi Influencer renunță în mod expres la orice drept de recalculare a comisioanelor.
B. Un Farmasi Influencer care crede că a avut loc o calculare greșită a bonusurilor/comisioanelor trebuie să comunice acest lucru printr-o sesizare scrisa prin sectiunea Customer Service și să includă o descriere detaliată și numărul de cont în corpul notificarii.
C. Pentru informații suplimentare privind plata comisioanelor, consultați planul de compensare, precum si Regionalul zonei din care faceti parte.
5.3 Ajustări ale bonusurilor și comisioanelor pentru produsele returnate
A. Un Farmasi Influencer primește bonusuri și comisioane în funcție de vânzările reale de produse și servicii către consumatori finali. Atunci când un produs sau un serviciu este returnat Companiei sau este ajustat (produs lipsa, deteriorat sau indisponibilitate in stoc in momentul ambalarii coletului) pentru rambursare de către consumatorul final, bonusurile și comisioanele care pot fi atribuite produsului sau serviciului returnat/ajustat vor fi scazute din vânzările cumulate. Deducerile vor avea loc pentru luna în care acele produse au fost comandate daca returul este operat in aceeași lună calendaristică, în caz contrar punctele vor fi scăzute în luna operării returului. Astfel, calculul comisionului va fi efectuat pe valoarea finala ramasa a vanzarilor cumulate.
B. Plata comisionului va fi amanata cu minim o luna in cazul in care un Director va avea timp de doua luni consecutive o rata a retururilor integrale la nivel de structura mai mare decat procentul national.
C. În cazul în care un Farmasi Influencer își încetează activitatea și sumele bonusurilor sau comisioanelor care pot fi atribuite produselor sau serviciilor returnate nu au fost încă recuperate integral de Companie, restul soldului restant poate fi compensat cu orice alte sume care pot fi datorate de Companie Farmasi Influencerului care și-a încetat activitatea.
INFORMAȚII IMPORTANTE
o În cazul în care un Director (Persoanǎ Fizică) va avea o ratǎ de retur mare şi, conform procedurii de retur, va fi în situaţia de amânare a plǎţii bonusului, plata va fi amânatǎ pentru următorul trimestru. Aceastǎ regulǎ va fi aplicată indiferent de tipul de plată, în contul Farmasi sau în contul bancar şi indiferent de valoarea bonusului. Vă reamintim că lunile de plată în conturile bancare sunt ianuarie, aprilie, iulie şi octombrie.
o Recomandăm cu tărie ca activitatea de Farmasi Influencer să fie trecută pe persoană juridică imediat ce bonusul atinge valoarea de 1000 RON.
o Dacă decizia Farmasi Influencerului va fi să continue ca şi persoană fizică, FARMASI va opri în continuare la sursă cei 10% impozit pe venit, iar plata acestuia se va face în numele Farmasi Influencerului. Menţionăm că este exclusiv responsabilitatea Farmasi Influencerului de a verifica legislaţia în vigoare şi toate obligaţile către stat, incluzând şi posibilele taxe suplimentare pe care va fi necesar să le suporte.
o Această procedură va fi implementată începând cu data de 1 Septembrie 2021.
6.0 SATISFACȚIE GARANTATĂ ȘI RETURNAREA PRODUSELOR
Farmasi oferă tuturor Clienților o garanție privind returnarea 100% a banilor în 14 zile din momentul primirii coletului. Dacă un Client a achiziționat un produs sau un serviciu și nu este mulțumit de produsul sau serviciul respectiv, acesta poate solicita o rambursare de la Farmasi Influencer. Dacă, în calitate de Farmasi Influencer, nu sunteți 100% satisfăcut de produsele noastre, puteți să returnați articolele pentru inlocuire sau rambursare in 14 zile din momentul primirii coletului. Costurile de expediere și de manipulare suportate nu vor fi rambursate. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi). Restituirea prețului se va face în proporție de 100% din prețul de cumpărare sau din creditul acordat pentru produsul respectiv sau în echivalent și nu va include taxele de livrare și manipulare pe care le-ați plătit. În cazul produselor defecte sau deteriorate, Societatea va acoperi toate taxele de livrare.
6.1 Procesul si regulile de retur (partial) sau declarare produs lipsa/deteriorat
A. Orice returnare din partea unui Farmasi Influencer, trebuie făcută după cum urmează:
- Va asigurati ca termenul acceptat de companie pentru retur (14 zile de la primirea produsului), respectiv pentru declararea unui produs lipsa sau defect (24 de ore de la primirea coletului) este inca valabil. In cazul in care acest termen este depasit, Farmasi isi rezerva dreptul de a nu opera respectiva cerere de retur sau ajustare, caz in care produsele nu vor fi inapoiate catre Client/Farmasi Influencer in cazul in care acestea au fost deja trimise catre Companie;
- Trimiteți articolele prin curier (nu Posta Romana) in aceeasi conditie ca la primire: in ambalaj original, fara deteriorari ori urme de folosire, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi), la adresa Strada Virginia nr. 4, comuna Dragomiresti-Vale, sat Dragomiresti-Deal, judetul Ilfov (CTP Park - FARMASI);
- Furnizați o copie a facturii cu produsele sau serviciile returnate. In dreptul produselor returnate trebuie inclus motivul returnării;
B. Toate retururile trebuie să fie expediate Companiei preplătite, deoarece nu acceptăm coletele cu taxare la destinatar. E necesar să expediați produsul returnat cu urmărire și asigurare, deoarece riscul de pierdere sau deteriorare la transport a produsului returnat va fi suportat numai de Client sau Farmasi Influencer. Dacă produsul returnat nu este primit la centrul de distribuție al Companiei, este responsabilitatea Clientului sau a Farmasi Influencerului să urmărească transportul și nu se va aplica niciun credit.
C. Toate retururile se vor expedia prin firme de curierat rapid (FAN, Cargus, GLS, DPD etc.), nu prin Posta Romana intrucat serviciul din urma nu implica livrarea coletelor la sediul Farmasi, ci doar a plicurilor. In aceste conditii, coletul va ramane in sediul Postei Romane, fara a fi predat Companiei.
D. Dacă un produs este primit deteriorat sau defect, Compania va acoperi toate cheltuielile de expediere. Declararea si dovada produsului defect trebuie trimisă in maxim 24 de ore din momentul primirii, prin intermediul unei fotografii si a completarii formularului online din sectiunea Suport Farmasi Influencer.
E. Dacă un produs lipseste din colet, Compania va acoperi toate cheltuielile de expediere. Declararea produsului lipsa trebuie trimisă in maxim 24 de ore din momentul livrarii, prin intermediul formularului online din sectiunea Customer Service. Este obligatoriu ca sesizarea sa fie efectuata din contul Farmasi Influencerului afectat. In cazul in care in termen de 60 de zile un Farmasi Influencer va avea doua sesizari de lipsa deja operate, cea de-a treia nu va mai fi procesata.
6.2 Retururile integrale
A. Un colet va fi returnat Companiei in conditiile in care livrarea acestuia nu a fost finalizata conform termenului contractual agreat cu firma de curierat sau la cererea expeditorului. Scaderea vanzarilor in urma retururilor va fi efectuata pentru luna în care acele produse au fost initial comandate.
B. In cazul in care pe contul unui Farmasi Influencer vor fi inregistrate 1 sau mai multe retururi integrale pe parcursul unei luni, acestuia ii va fi sistata optiunea de Plata Ramburs pentru o perioada de minimum 45 de zile. In cazul inregistrarii a doua retururi successive pe parcursul unei luni accesul in cont va fi blocat, iar deblocarea va fi facuta exclusiv cu acordul Regionalului de vanzari.
Optiune momentan indisponibila C. Orice Farmasi Influencer/Sponsor are posibilitatea de a solicita retrimiterea unui colet in cazul in care acesta a fost returnat de catre firma de curierat. In cazul in care aceasta cerere este primita dupa afisarea comisioanelor finale, retrimiterea comenzii nu va presupune si recalcularea bonusurilor aferente. Solicitarea poate fi facuta direct de pe pagina de Farmasi Influencer, iar plata comenzii retrimise se va efectua exclusiv prin card.
7.0 POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
Pentru a raspunde cerintelor Regulamentului General de Protectia a Datelor 2016/679 (“GDPR”), am incercat sa implementam toate masurile tehnice si organizatorice necesare pentru asigurarea securitatii Datelor, ceea ce face ca, in momentul in care Datele dumneavoastra ajung la noi, acestea sa beneficieze de nivelul adecvat de securitate impotriva distrugerii, pierderii, modificarii, divulgarii neautorizate, accesului neautorizat, fie ele accidentale sau ilegale. Personalul nostru este instruit in ceea ce priveste modul in care trebuie sa gestioneze Datele, clientii si furnizorii nostri isi asuma, la randul lor, obligatii de confidentialitate, iar sistemele noastre informatice sunt astfel protejate incat sa previna, pe cat permite tehnologia de la acest moment, incidentele de securitate. Este foarte important ca Datele pe care ni le furnizati sa fie corecte si actuale. De aceea, va rugam sa ne informati imediat ce intervin schimbari ale Datelor pentru a ne permite sa facem actualizarile necesare cu privire la acestea. Vom putea solicita o copie a cartii de identitate pentru verificarea corectitudinii CNP-ului, dar care va fi stearsa din evidentele noastre in termen de max. 30 de zile de la primirea ei. In masura in care ne veti furniza Date ce apartin unei alte persoane, va rugam sa va asigurati ca ati obtinut in prealabil consimtamantul acesteia pentru a ni le furniza. In cazul in care va trebui sa utilizam Datele furnizate pentru a va contacta, iar acestea nu va apartin, va trebui sa informam persoana ale carei Date ne-au fost furnizate despre sursa acestora, adica despre faptul ca acestea ne-au fost furnizate de catre dumneavoastra. In toate situatiile in care accesati web-site-ul nostru, vom putea colecta in mod pasiv si Date precum: adresa de IP a device-ului folosit de dumneavoastra, tipul device-ului, tipul de browser pe care il folositi, precum și orice termeni de căutare pe care îi introduceți pe web-site-ul nostru. Serverul nostru web procedeaza la agregarea acestor informații pentru a monitoriza nivelul de activitate pe web-site-ul nostru, pentru a evalua eficacitatea acestuia și pentru a imbunatati conținutul, pentru a va face vizita o experienta usoara si placuta. Aceste date sunt colectate insa anonim, asa incat nu pot conduce la identificarea dumneavoastra. Prin încheierea Contractului de Farmasi Influencer, autorizați Compania să vă dezvăluie numele și informațiile de contact pentru a susține Farmasi Influencerii numai în activități legate de dezvoltarea afacerii Farmasi. Farmasi Influencerul este de acord să mențină confidențialitatea și securitatea acestor informații și să le utilizeze exclusiv în scopul de a sprijini și de a oferi servicii organizației descendente și de a gestiona afacerea Farmasi. In toate situatiile de furnizare a Datelor prin intermediul web-site-ului nostru, la Datele dumneavoastra ar putea avea acces furnizorii nostri de servicii de mententanta IT, furnizorul serviciului de hosting al web-site-ului nostru situati in Turcia, dar in legatura cu care s-au implementat garantii adecvate pentru transferul Datelor, respectiv incheierea de clauze contractuale standard, alti furnizori sau destinatari ai datelor si care vor avea acces la Date doar in masura necesara prestarii serviciilor catre noi, numai pentru perioada necesara prestarii acestora si doar la datele absolut necesare prestarii serviciilor. Ne vom asigura in toate cazurile ca furnizorii nostri si-au asumat obligatii de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.
8.0 INFORMAȚII PROPRIETARE ȘI SECRETE COMERCIALE
8.1 Rapoarte de activitate, liste și informații proprietare
Prin completarea și semnarea Contractului de Farmasi Influencer, recunoașteți că rapoartele de activitate, listele cu numele și informațiile de contact ale Clienților și Farmasi Influencerilor și orice alte informații care conțin date financiare, științifice sau alte date, atât scrise, cât și difuzate în alt mod de către Companie, referitoare la activitatea Farmasi (denumite în mod colectiv „Rapoarte”) sunt informații confidențiale și proprietare și secrete comerciale aparținând Companiei.
8.2 Obligația de confidențialitate
A. Având în vedere know-how-ul acumulat pe durata prezentului Contract și după încetarea acestuia, pentru o perioadă de 2 ani, Farmasi Influencerul nu va utiliza informatiile din rapoarte pentru a concura cu Farmasi sau pentru nici un alt scop decat promovarea afacerii dvs.;
B. Pe durata prezentului Contract și după încetarea acestuia, pentru o perioadă de 2 ani, Farmasi Influencerul nu va atrage, direct sau indirect, alți Farmasi Influenceri ai Societății, în scopul prestării de către aceștia de activități de natura celor ce fac obiectul prezentului Contract, către terțe persoane, fizice sau juridice ce derulează activități similare cu cele derulate de către Societate, deținute sau controlate, direct sau indirect de către Farmasi Influencer, sau pentru care Farmasi Influencerul prestează servicii, în mod dependent sau independent, de natura celor prestate pentru Societate.
8.3 Încălcare și daune
Farmasi Influencerul recunoaște că astfel de informații proprietare sunt unice prin natura lor și că divulgarea sau utilizarea acestora cu încălcarea acestei dispoziții va avea ca rezultat daune ireparabile suferite de Farmasi și afacerile independente Farmasi. Compania și Farmasi Influencerii săi vor avea dreptul la măsuri compensatorii sau la recuperarea daunelor de la orice Farmasi Influencer care încalcă această dispoziție în orice acțiune pentru a-și exercita drepturile în conformitate cu această secțiune. Partea câștigătoare va avea dreptul la acordarea onorariilor avocațiale, a costurilor de judecată și a cheltuielilor.
8.4 Returnarea materialelor
La cererea Companiei, orice actual sau fost Farmasi Influencer va returna originalul și toate copiile tuturor rapoartelor către sediul corporativ, împreună cu orice alte informații confidențiale ale Companiei aflate în posesia acestuia. Farmasi Influencerul va contacta departamentul de Relatii Clienti pentru detalii referitoare la returnarea materialele.
9.0 PUBLICITATE, MATERIALE PROMOȚIONALE, UTILIZAREA DENUMIRILOR ȘI MĂRCILOR COMERCIALE ALE COMPANIEI
9.1 Etichetarea, ambalarea și afișarea produselor
A. Un Farmasi Influencer nu poate să reeticheteze, să reambaleze, să reumple sau să modifice etichetele pentru niciun produs, informație, materiale sau programe Farmasi, în niciun fel. O asemenea reetichetare sau reambalare încalcă legile de stat, ceea ce poate duce la sancțiuni penale sau civile sau la răspundere civilă.
B. Un Farmasi Influencer nu va face ca niciun produs sau serviciu al Companiei sau denumire comercială a Companiei să fie vândut(ă) sau expus(ă) în unități de vânzare cu amănuntul. Farmasi Influencerului îi este interzisă vânzarea produselor Societății în sistem de Retail (inclusiv stand de prospectare).
C. Un Farmasi Influencer poate vinde produse și servicii ale Companiei și poate afișa denumirea comercială a Companiei în orice cabină de prezentare adecvată (cum ar fi expoziții comerciale) după agrearea acestui lucru cu Regionalul zonei, precum si dupa aprobarea scrisă prealabilă din partea Companiei. Cererea privind aprobarea Companiei poate fi transmisă printr-o notificare scrisa din sectiunea Suport Farmasi Influencer.
D. Ne rezervăm dreptul de a refuza autorizarea participării la orice eveniment pe care nu îl considerăm adecvat pentru promovarea produselor și serviciilor sale.
9.2 Utilizarea denumirilor și materialelor protejate ale Companiei
A. Un Farmasi Influencer trebuie să protejeze și să promoveze buna reputație a Companiei și a produselor și serviciilor pe care le comercializează. Marketingul și promovarea Companiei, oportunității Farmasi, planului de compensare, produselor și serviciilor sale vor fi în concordanță cu interesul public și trebuie să evite orice comportament și orice practici nepoliticoase, înșelătoare, false, neetice sau imorale.
B. Toate materialele promoționale furnizate sau create de noi trebuie să fie utilizate în forma lor originală și nu pot fi modificate decât cu acordul prealabil scris al managementului companiei.
C. Denumirea Farmasi, fiecare dintre denumirile de produse și servicii și alte denumiri care au fost adoptate de către Companie în legătură cu afacerea sa sunt denumiri comerciale, mărci comerciale și mărci de servicii proprietare ale Farmasi. În consecință, aceste mărci sunt de o mare valoare pentru Companie și sunt furnizate Farmasi Influencerilor pentru utilizarea lor numai într-o manieră expres autorizată.
D. Utilizarea de către Farmasi Influenceri a denumirii „Farmasi” este limitată pentru a proteja drepturile de proprietate ale Companiei, asigurându-se faptul că denumirile protejate ale Companiei nu vor fi pierdute sau compromise de utilizarea neautorizată. Utilizarea denumirii Farmasi pe orice articol care nu este produs de Companie este interzisă, cu excepția următoarelor:
- Este permis ca un Farmasi Influencer sa detina pagini si conturi de Facebook sau Instagram pe care sa le foloseasca cu scopul de a promova businessul Farmasi. Numele acestor pagini poate contine cuvantul Farmasi, insa este interzisa folosirea numelui exact “Farmasi Romania”, iar in descriere trebuie sa mentioneze clar si vizibil “Acesta nu este un cont oficial Farmasi Romania”.
- Este permis ca un Farmasi Influencer sa aiba propriul sau website de recrutare si promovare a afacerii Farmasi, dar nu de comercializare produse. Este obligatoriu sa existe pe site intr-un mod vizibil, pe home page in partea de sus, mentiunea “Acesta nu este website-ul oficial Farmasi Romania”.
- Procedurile ulterioare referitoare la utilizarea denumirii Farmasi sunt următoarele:
- Toate articolele de papetărie (foi cu antet, plicuri și cărți de vizită) care poartă numele sau sigla Farmasi, destinate utilizării de către Farmasi Influencer, trebuie să fie aprobate în scris de Campanie.
- Farmasi Influencerii Farmasi pot scrie „Farmasi Influencer Farmasi” în paginile albe din cartea de telefoane, sub numele propriu.
- Farmasi Influencerii nu pot folosi denumirile „Farmasi”sau „Sediul Farmasi” atunci când răspund la telefon, pentru a crea un mesaj vocal sau pentru a folosi un serviciu de răspuns, astfel încât să poata lasa apelantului impresia că a sunat la sediul oficial.
F. Anumite fotografii și imagini grafice utilizate de Farmasi în publicitate, ambalaje și site-urile sale sunt rezultatul unor contracte plătite cu furnizori externi care nu se extind la Farmasi Influenceri. Dacă un Farmasi Influencer dorește să utilizeze aceste fotografii sau imagini grafice, trebuie să negocieze contracte individuale cu furnizorii, pe baza unui onorariu.
G. Un Farmasi Influencer nu va apărea sau nu va folosi televiziunea, radio sau nu va folosi alte mijloace de comunicare pentru a promova sau discuta despre Companie, programele, produsele sau serviciile sale, fără permisiunea scrisă prealabilă din partea managementului Companiei.
H. Farmasi își rezervă dreptul de a anula aprobarea prealabilă a oricărui material pentru susținerea vânzărilor sau material promoțional, pentru a respecta legi și reglementări schimbate și poate solicita scoaterea de pe piață a acestor materiale, fără vreo obligație financiară față de Farmasi Influencerul afectat.
İ. Un Farmasi Influencer nu va promova produse sau servicii non-Farmasi în asociere cu produsele sau serviciile Companiei pe aceleași site-uri sau materiale publicitare.
J. Un Farmasi Influencer nu poate susține că Farmasi și produsele sale comercializate sunt utile în vindecarea, tratarea, diagnosticarea, atenuarea sau prevenirea oricăror boli. Astfel de afirmații pot fi percepute ca afirmații medicale sau farmaceutice. Nu numai că astfel de afirmații încalcă politicile Farmasi, dar, de asemenea, pot încălca legile și reglementările de stat, inclusiv legea privind alimentele, medicamentele și cosmeticele.
K. Aceste reguli au ca scop protejarea imaginii companiei si nerespectarea lor va atrage blocarea contului de Farmasi Influencer pentru o perioada determinata sau definitiva.
9.3 Limite privind faxurile, e-mailurile si SMS-urile catre potentiali clienti/Farmasi Influenceri
Cu excepția prevederilor din această secțiune, un Farmasi Influencer nu poate folosi sau transmite în mod nesolicitat faxuri, e-mailuri, distribuție de masă prin e-mail sau SMS care promovează funcționarea afacerii Farmasi. Excepțiile sunt:
- Cele transmise către orice persoană care și-a acordat în prealabil permisiunea;
- Cele trimise către orice persoană cu care Farmasi Influencerul a stabilit o afacere sau o relație personală anterioară.
9.4 Restricții privind internetul și site-urile terțe
A. Un Farmasi Influencer nu poate folosi sau încerca să înregistreze nici una dintre denumirile comerciale, mărcile comerciale, denumirile de servicii, mărcile de servicii, denumirile de produse, adresele URL, frazele publicitare, numele Companiei sau orice derivat al acestora, pentru niciun scop, inclusiv, dar fără a se limita la, numele de domenii de internet (URL), site-uri terțe, adrese de e-mail, pagini web sau bloguri.
B. Un Farmasi Influencer nu poate folosi sau înregistra nume de domenii, adrese de e-mail și/sau pseudonime online care ar putea genera confuzie, induce în eroare sau înșela persoanele să creadă că o comunicare este de la sau este proprietatea Companiei Farmasi. Exemple de adrese URL, adrese de e-mail și pseudonime online admise pot apărea după cum urmează (exemple):
- Facebook.com/iloveFarmasi;
- ionpopescu@FarmasiDirector.ro;
Determinarea a ceea ce ar putea provoca confuzie, induce în eroare sau ce ar putea fi considerat înșelător se bazeaza pe analizarea continutului de catre Companie.
C. Un Farmasi Influencer nu poate vinde produse, servicii Farmasi și nu poate oferi oportunitatea de vânzare Farmasi prin intermediul licitațiilor online. Farmasi își promovează afacerea prin vânzări la domiciliu și în cadrul unor evenimente. Prin urmare, interacțiunile față în față cu Clienții și Farmasi Influencerii sunt esențiale pentru succesul individual în această afacere. Din acest motiv, Farmasi are o abordare strictă privind vânzările online prin intermediul licitatiilor online. Compania nu permite unui Farmasi Influencer să vândă niciun produs Farmasi pe OLX , Facebook Marketplace sau alte site-uri similare, denumite colectiv „magazine online”. Pe durata activitatii dvs. de Farmasi Influencer, aveți dreptul să mențineți un profil pe oricare dintre aceste magazine online, însă nu este permisa vânzarea sau oferirea de produse ale Companiei. Aceeași politică se aplică și altor site-uri terțe prin care un Farmasi Influencer ar putea vinde produse Farmasi.
D. Compania oferă tuturor Farmasi Influencerilor un site replicat. Un site replicat Farmasi este un site web personal pentru Farmasi Influencerii care este găzduit pe serverele Companiei. În ceea ce privește orice Farmasi Influencer care dorește să-și dezvolte propriul site web terț (sau site care nu este afiliat Companiei și care este în mod independent deținut și administrat de Farmasi Influencer), Este permis ca un Farmasi Influencer sa aiba propriul sau website de recrutare si promovare a businessului Farmasi (dar nu de comercializare produse). Insa va trebui sa mentioneze pe site intr-un mod vizibil, pe home page in partea de sus, ca “acesta nu este website-ul oficial Farmasi Romania”. De asemenea, sunteți de acord să modificați site-ul, pentru a vă conforma politicilor curente sau viitoare ale Companiei.
E. Pentru a evita confuzia, următoarele trei elemente trebuie de asemenea să fie afișate în mod vizibil în partea de sus a fiecărei pagini a unui site terț:
1. Logo-ul Farmasi Influencerului Farmasi
2. Numele și funcția dvs.
3. Butonul de redirecționare către site-ul oficial Farmasi
F. Un Farmasi Influencer nu poate utiliza site-uri terțe care conțin materiale copiate din surse corporative (cum ar fi broșuri Farmasi, CD-uri, videoclipuri, casete, evenimente, prezentări și site-uri web corporative). Această politică asigură coerența mărcii, permite Clienților și Farmasi Influencerilor să rămână la curent cu schimbarea produselor, serviciilor și informațiilor, facilitează înscrierea la Sponsorul corect și asigură asistență privind conformitatea cu reglementările guvernamentale.
G. Rețelele de socializare pot fi folosite pentru a promova produselor Farmasi. PROFILELE GENERATE DE UN FARMASI INFLUENCER ÎN ORICE COMUNITATE DE PE REȚELELE DE SOCIALIZARE UNDE SE DISCUTĂ SAU SE MENȚIONEAZĂ DESPRE PRODUSE FARMASI TREBUIE SĂ IDENTIFICE CLAR FARMASI INFLUENCERUL CA ATARE, iar când un Farmasi Influencer participă in acele comunități, acesta trebuie să evite conversații, comentarii, imagini, video, audio, aplicații necorespunzătoare sau orice alt conținut destinat adulților, profan, discriminatoriu sau vulgar. Compania va stabili la propria discreție ce este necorespunzător, iar Compania va aplica măsuri disciplinare. Anunțurile de tip banner și imaginile folosite pe aceste site-uri trebuie să fie actuale și trebuie să provină din biblioteca aprobată de Farmasi.
H. Postările anonime sau utilizarea unui pseudonim referitoare la produsele si serviciile Farmasi pe orice rețea de socializare sunt interzise.
İ. Sunt interzise postările false, înșelătoare sau amăgitoare. Acestea includ, dar nu se limitează la, postări false sau înșelătoare referitoare la oportunitatea de a obține venituri de la Farmasi, la produsele și serviciile Companie.
J. Farmasi Influenceri sunt direct responsabili pentru postările lor și pentru toate celelalte activități online legate de Farmasi. Farmasi Influencerii sunt, de asemenea, direct responsabili pentru postările si activitatile care apar pe orice site sau rețea de socializare pe care Farmasi Influencerul îl/o deține, operează sau controlează.
K. Dacă afacerea dvs. Farmasi este anulată din orice motiv, trebuie să întrerupeți utilizarea denumirii Companiei și a tuturor mărcilor comerciale, denumirilor comerciale, mărcilor de servicii și a altor proprietăți intelectuale și a tuturor derivatelor acestor mărci și proprietăți intelectuale, în orice postări și pe toate rețelele de socializare pe care le utilizați. Dacă postați pe orice pagină de rețea de socializare pe care v-ați identificat anterior ca fiind Farmasi Influencer Farmasi, trebuie să afisati în mod clar că nu mai sunteți proprietar de afacere ca si Farmasi Influencer Farmasi.
L. Nerespectarea acestor politici pentru desfășurarea afacerilor online poate duce la pierderea dreptului Farmasi Influencerului de a face publicitate și de a comercializa produsele și serviciile Companiei și oportunitatea Farmasi online sau orice altă acțiune disciplinară disponibilă în conformitate cu politicile și procedurile agreate de managementul Companiei.
9.5 Materiale publicitare și promoționale
A. Nu este permisă nicio reclamă specială amăgitoare. Aceasta include, dar nu se limitează la, oferte de afaceri gratuite, pachete gratuite de produse, programe aditionale de recrutare (in plus fata de cele comunicare de Companie), alte oferte care oferă avantaje dincolo de cele disponibile prin intermediul Companiei. Orice competitie/tombola creata cu scopul de crestere a propriei structuri, trebuie prezentata exclusiv in grupuri private. Aceste oferte vor avea unicul scop de crestere a nivelului Farmasi Influencerilor actuali si nu de recrutare.
B. Publicitatea și toate formele de comunicare trebuie să respecte principiile onestității și proprietății.
C. Toate materialele publicitare, inclusiv, dar fără a se limita la materiale imprimate, pe internet, buletine informatice, televiziune, radio etc., sunt supuse aprobării prealabile din partea managementului companiei. Aceste cereri se fac in forma scrisa, prin sectiunea Customer Service.
D. Compania își rezervă dreptul de a anula aprobarea prealabilă a materialelor publicitare sau de promovare prezentate pentru a se conforma legilor și reglementărilor în schimbare și poate solicita scoaterea unor astfel de reclame de pe piață, fără a avea vreo obligație față de Farmasi Influencerul afectat.
9.6 Permisiune privind mărturiile
Prin semnarea Contractului de Farmasi Influencer, ne dați permisiunea de a folosi mărturia sau imaginea și asemănarea dvs. în materialele de vânzări corporative, incluzând, dar fără a se limita la, materialele tipărite, mijloacele electronice, audio și video. În schimbul permisiunii de a participa la oportunitatea Farmasi, renunțați la orice drept de a fi despăgubit pentru utilizarea mărturiei sau a imaginii și a asemănării dvs., deși Compania poate fi plătită pentru articole sau materiale de vânzări care conțin o astfel de imagine și asemănare. În unele cazuri, o mărturie a Farmasi Influencerului poate apărea în alte materiale publicitare ale Farmasi Influencerului. Dacă nu doriți să participați la materialele de vânzări și marketing ale Farmasi, trebuie să adresați o notificare scrisă departamentului Relatii Clienti, pentru a vă asigura că mărturia, imaginea și asemănarea dvs. nu vor fi folosite în materiale corporative, în articole de recunoaștere corporativă, publicitate sau înregistrări din evenimentele anuale.
10.0 MODIFICĂRI ADUSE UNEI CONT DE FARMASI INFLUENCER
10.1 Modificarea Contractului de Farmasi Influencer
Un Farmasi Influencer își poate schimba statutul din Persoana Fizica in Persoana Juridica prin comunicarea Numarului Unic de Inregistrare al firmei sale (CUI), precum si numele acesteia, printr-o sesizare scrisa din sectiunea Suport Farmasi Influencer. Facturile Farmasi Influencerului vor incepe a fi emise pe firma din momentul confirmarii din partea Farmasi a actualizarii datelor in sistem. De asemenea, plata comisionului pe persoana juridica va fi posibila incepand cu luna actualizarii datelor, nu si retroactiv.
Calitatea de Farmasi Influencer se poate suspenda in:
10.2 Cum se poate suspenda calitatea de Farmasi Influencer? Aplicabil incepand cu 1 martie 2024
- Daca un Farmasi Influencer se inscrie/ isi reactiveaza contul, acesta trebuie sa plaseze o comanda (orice punctaj) in luna respectiva sau pe parcursul urmatoarelor 2 luni. In cazul in care nu se va plasa nicio comanda in perioada mentionata, contul se va suspenda. Exemplu: M-am inscris/reactivat pe 10 martie 2024, daca nu plasez nicio comanda, contul mi se va suspenda pe 1 iunie 2024.
- Daca un Farmasi Influencer se inscrie/isi reactiveaza contul si plaseaza o comanda va avea timp in luna respectiva plus inca 5 luni sa indeplineasca conditia de 35 puncte (fara TVA). Exemplu: M-am inscris/reactivat pe 10 ianuarie 2024, dar mi-am plasat comanda de 10 puncte pe 20 februarie 2024. Daca in lunile februarie, martie, aprilie, mai, iunie, iulie nu voi mai plasa diferenta de 25 puncte, pe 1 august 2024 contul mi se va suspenda din nou.
In aceste situatii, la momentul reactivarii ca si Farmasi Influencer, perioada anterioara in care ati fost Farmasi Influencer, nu se va lua in considerare pentru calcularea bonusurilor, comisioanelor si a altor beneficii care sunt acordate de Societate avand in vedere o anumita vechime, un numar de comenzi, o valoare a comenzilor sau alte criterii ce tin de activitatea Dvs. anterioara de Farmasi Influencer.
Pentru reactivare, va rugam sa urmati instructiunile detaliate din sectiunea de logare care vor implica introducerea codului Dvs. de Farmasi Influencer, a noului cod de sponsor (daca se doreste) si a codului unic primit prin SMS, pe numarul de telefon existent in baza noastra de date. Atentie: Daca in luna reactivarii nu este plasata si livrata o comanda de minimum 35 puncte, contul va fi iar suspendat. In acest caz, procedura de reactivare va trebui efectuata din nou.
10.3 Schimbarea organizațiilor
A. Farmasi Influencerul, la momentul înscrierii, va putea opta să facă parte dintr-o anumită echipă, a unui Farmasi Influencer existent. După înregistrare, Farmasi Influencerul are posibilitatea ca în maxim 72 de ore să îşi modifice sponsorul ales iniţial, în cazul în care a existat vreo eroare. Această opţiune este disponibilă o singură dată, exclusiv în primele 72 de ore de la înscriere şi dacă nu a fost plasată nicio comandă. Ulterior, Farmasi Influencerul nu va mai putea solicita mutarea dintr-o echipă în alta. Se acceptă excepții de la această condiție doar dacă există motive întemeiate, iar solicitarea este trimisă în scris de către Farmasi Influencer, urmând ca aceasta să fie analizată de Societate. Transmiterea cererii speciale nu presupune şi garantarea aprobării Societăţii.
B. Compania își păstrează dreptul de a aproba sau de a refuza orice solicitare de reînscriere după rezilierea voluntara sau involuntara a unui Farmasi Influencer.
C. Farmasi Influencerul nu va avea dreptul să păstreze un rang anterior, o linie de reprezentanți sau drepturi la bonusuri din orice organizație anterioară.
10.4 Sponsorizarea neetice
A. Activitățile de sponsorizare neetice includ, dar nu se limitează la, atragerea, licitarea sau angajarea în concurență neloială, în încercarea de a dobândi un potențial Farmasi Influencer de la alt Sponsor sau de a influența un Farmasi Influencer să se transfere intr-o alta structura.
B. Acuzațiile de sponsorizare neetică trebuie raportate în scris prin sectiunea Suport Farmasi Influencer in maxim 3 luni din momentul in care schimbarea/furtul a fost infaptuit/a. Orice reclamatie primita dupa acest termen nu va mai fi luata in considerare. În cazul în care reclamatia este justificata si documentata prin dovezi clare, Farmasi isi rezerva dreptul de a transfera Farmasi Influencerul (si echipa sa daca este cazul) la un alt Sponsor, cel in structura caruia a fost efectuata prima inscriere. Acest lucru se va produce fără aprobarea Sponsorului curent sau a Farmasi Influencerilor implicati. Compania rămâne în acest caz autoritatea finală.
C. Farmasi interzice acțiunea de „stacking”. „Stacking-ul” este manipularea neautorizată a sistemului de compensare al Companiei și/sau a planului de marketing în scopul de a declanșa comisioane sau de a determina o promovare a unui Farmasi Influencer din linia de reprezentanți într-o manieră nedobândită. Un exemplu de stacking are loc atunci când un Sponsor plasează participanții sub o linie de reprezentanți inactivă fără cunoștințele acestora, pentru a declanșa o calificare nemeritată pentru comisioane. Stacking-ul este un comportament neetic și inacceptabil și, ca atare, este un delict pedepsit cu măsuri până la încetarea pozițiilor de Farmasi Influencer independent ale tuturor persoanelor fizice și/sau juridice despre care se constată că sunt direct implicate, inclusiv.
D. În cazul în care Farmasi Influencerii se angajează în solicitarea și/sau atragerea membrilor unei alte companii de vânzări directe, pentru a vinde sau distribui produse și servicii Farmasi, aceștia se supun la riscul de a fi acționați în instanță de către cealaltă companie de vânzări directe. Dacă este inițiat un proces, o procedură de arbitraj sau mediere împotriva unui Farmasi Influencer despre care se susține că s-a angajat într-o activitate de recrutare necorespunzătoare privind forța de vânzări sau clienții unei alte companii, Compania nu va plăti niciun cost de apărare sau taxe legale ale Farmasi Influencerului, iar Compania nu va despăgubi Farmasi Influencer pentru nicio hotărâre, atribuire sau soluționare.
10.5 Succesiune
A. La decesul sau incapacitatea unui Farmasi Influencer, afacerea Farmasi Influencerului poate fi transferată succesorilor săi legali interesați. Ori de câte ori o afacere Farmasi este transferată prin testament sau prin alt proces testamentar, succesorul dobândește dreptul de a colecta toate bonusurile și comisioanele organizației de vânzări a Farmasi Influencerului decedat. Succesorul trebuie:
- Să completeze și să semneze un nou Contract de Farmasi Influencer;
- Să respecte termenii și prevederile Contractului de Farmasi Influencer; și
B. Documentația legală adecvată trebuie trimisă departamentului de conformitate al Companiei, pentru a se asigura că transferul este efectuat în mod corespunzător. Pentru a afecta transferul testamentar al unei afaceri Farmasi, succesorul trebuie să furnizeze următoarele informații departamentului de conformitate al Companiei:
- O copie legalizată a certificatului de deces; și
- O copie legalizată a testamentului sau o altă documentație legală adecvată care stabilește dreptul succesorului la afacerea Farmasi.
C. Pentru a finaliza un transfer al afacerii Farmasi din cauza incapacității, succesorul trebuie să furnizeze următoarele informații departamentului de conformitate al Companiei:
- O copie legalizată a unei numiri în calitate de mandatar;
- O copie legalizată a documentului de mandatare sau altă documentație legală adecvată care stabilește dreptul mandatarului de a administra afacerea Farmasi; și
- Un Contract de Farmasi Influencer completat și semnat de mandatar.
D. Dacă succesorul este deja un Farmasi Influencer existent, Compania va permite unui astfel de Farmasi Influencer să își păstreze propria afacere plus afacerea moștenită active timp de până la șase (6) luni. Până la sfârșitul perioadei de 6 luni, Farmasi Influencerul trebuie să fi comprimat (dacă este cazul), vândut sau transferat în alt mod afacerea existentă sau afacerea moștenită.
E. Dacă succesorul dorește să închidă afacerea Farmasi, acesta trebuie să depună o cerere scrisa.
10.6 Demisie/anulare voluntară
A. Un Farmasi Influencer poate să-și închidă imediat afacerea prin trimiterea unei notificări scrise din sectiunea Suport Farmasi Influencer. Notificarea scrisă trebuie să includă următoarele:
- Intenția Farmasi Influencerului de a demisiona
- Data incetarii;
- Numărul de identificare Farmasi;
- Motivul incetarii activitatii
B. Un Farmasi Influencer nu poate folosi demisia sau anularea voluntară ca o modalitate de a schimba imediat Sponsorul. În schimb, Farmasi Influencerul care a demisionat în mod voluntar nu este eligibil să solicite din nou o afacere sau să aibă vreun interes financiar în orice afacere Farmasi timp de șase (6) luni de la primirea notificării scrise privind demisia.
C. În urma unei anulări voluntare, un Farmasi Influencer:
- Nu va avea dreptul, titlul, pretenția sau interesul față de niciun comision sau bonus din vânzările generate de fosta organizație a Farmasi Influencerului sau nicio altă plată în legătură cu afacerea anterioară independentă a Farmasi Influencerului;
- Renunță efectiv la orice revendicare a drepturilor de proprietate sau a oricărui interes în sau către fosta linie de reprezentanți a Farmasi Influencerului;
- Va primi comisioane și bonusuri doar pentru ultima perioadă de plată integrală în care a fost activ înainte de anulare, minus sumele reținute în cursul unei anchete care precedă o anulare involuntară și orice alte sume datorate Companiei.
10.7 Închidere involuntară
A. Compania își rezervă dreptul de a închide o afacere Farmasi a Farmasi Influencerului pentru următoarele motive, dar fără a se limita la acestea:
- Încălcarea oricăror termeni sau condiții din Contractul de Farmasi Influencer;
- Încălcarea oricărei dispoziții din aceste politici și proceduri;
- Încălcarea oricărei dispoziții din planul de compensare;
- Încălcarea oricărei legi, ordonanțe sau reglementări aplicabile privind afacerea FarmasI
- Implicarea în practici de afaceri neetice sau încălcarea standardelor de tranzacționare loială;
- Identificarea unor potentiale fraude privind retururile integrale multiple pe conturi
B. Farmasi va anunța în scris Farmasi Influencerul despre intenția de a închide afacerea Farmasi Influencerului și despre motivele rezilierii. Farmasi Influencerul va avea la dispoziție șapte (7) zile calendaristice de la data acestei notificări pentru a contesta rezilierea în scris. Farmasi trebuie să primească contestația scrisă a Farmasi Influencerului în termen de șapte (7) zile calendaristice de la data scrisorii de reziliere. În cazul în care contestația scrisă nu este primită în acest termen, rezilierea va fi considerată definitivă.
C. Dacă Farmasi Influencerul depune o contestație la reziliere în timp util, Compania va revizui decizia, împreună cu orice alte informații pe care le consideră relevante, va reconsidera orice altă acțiune corespunzătoare și va comunica Farmasi Influencerului decizia sa. Decizia Companiei este apoi considerată definitivă și nu face obiectul unei revizuiri ulterioare.
D. În cazul în care rezilierea nu este anulată, va intra în vigoare la data notificării inițiale de către Companie. Fostului Farmasi Influencer i se va interzice ulterior să utilizeze denumirile, mărcile sau semnele, etichetele, articolele de papetărie, materialele publicitare sau comerciale care se referă la sau sunt asociate cu orice produse sau servicii ale Farmasi. Echipa Farmasi Influencerului vizat de reziliere va fi transferata Sponsorului sau activ.
E. Farmasi Influencerul supus rezilierii involuntare de către Companie nu poate aplica din nou pentru o afacere, sub numele actual sau orice alt nume sau entitate, fără consimțământul scris expres al managementului companiei. În orice caz, un astfel de Farmasi Influencer nu poate solicita o nouă afacere pe o perioadă de douăsprezece (12) luni de la data rezilierii.
10.8. In cazul in care un Manager de nivel 25% doreste inchiderea contului/i se suspenda activitatea, mutarea echipei sale se va face astfel:
- In cazul in care sponsorul sau are un titlu superior decat cel al Managerului care solicita inchiderea contului, echipa celui din urma va fi mutata in mod automat pe linie superioara (sponsorului direct).
- In cazul in care sponsorul sau are nivel egal/mai mic decat cel al Managerului care solicita inchiderea contului, echipa celui din urma va fi transferata unui cont automat denumit Farmasi Virtual pentru o perioada de minim 6 luni. Dupa aceasta perioada, echipa va fi transferata sponsorului exclusiv daca acesta a reusit sa atinga titlu superior vs. cel al Managerului 25% incetat. In caz contrar, echipa ramane sub Farmasi Virtual. Aplicabil in ambele cazuri prezentate la pct. 10.6, respectiv 10.7.
11.0 SANCȚIUNI DISCIPLINARE
11.1 Impunerea de măsuri disciplinare - Scop
Este în spiritul Farmasi ca integritatea și corectitudinea să pătrundă forța de vânzări, oferind astfel tuturor Farmasi Influencerilor o șansă egală să construiască o afacere de succes. Prin urmare, ne rezervăm dreptul de a impune sancțiuni disciplinare în orice moment, atunci când stabilim că un Farmasi Influencer a încălcat Contractul, oricare dintre aceste politici și proceduri sau planul de compensare, care pot fi modificate din când în când de către Companie.
11.2 Consecințele și remedierea încălcării
A. Acțiunile disciplinare pot include una sau mai multe dintre următoarele:
- Monitorizarea comportamentului unui Farmasi Influencer pe o anumită perioadă de timp pentru a asigura conformitatea;
- Emiterea unui avertisment scris sau solicitarea Farmasi Influencerului de a lua măsuri corective imediate;
- Impunerea unei sanctiuni (care poate fi impusă imediat sau reținută din plățile viitoare ale comisioanelor) sau reținerea plăților comisioanelor („Reținerea comisioanelor”) până la rezolvarea problemei care a cauzat reținerea comisioanelor sau până când Compania primește asigurări suplimentare adecvate de la Farmasi Influencer privind asigurarea conformității în viitor;
- Suspendarea de la participarea la evenimente, recompense sau recunoaștere legate de Companie sau Farmasi Influencer;
- Suspendarea Contractului de Farmasi Influencer și a afacerii dvs. pentru una sau mai multe perioade de plată;
- Rezilierea involuntară a Contractului de Farmasi Influencer și închiderea afacerii dvs.;
- Orice altă măsură pe care o considerăm fezabilă și potrivită pentru a soluționa în mod corect daunele cauzate de încălcarea reglementărilor sau contractului de către Farmasi Influencer; sau
- Proceduri judiciare pentru reparații monetare sau echitabile.
12.0 Procedura de solutionare a reclamatiilor
12.1 Farmasi Influencerul/ Cumparatorul va transmite orice nemultumiri cu privire la Produse, privind viciile acestora, constatate personal sau primite din partea altora, sau orice alte nemultumiri sau plangeri, din sectiunea Suport Farmasi Influencer (dupa logare).
Solicitarile vor fi analizate de persoanele desemnate din cadrul Societatii, iar in cazul in care va fi necesar, Farmasi Influencerului i se vor cere informatii si lamuriri suplimentare, acesta urmand a asigura toata asistenta si sprijinul necesar pentru lamurirea sesizarii in cauza. Sesizarile se vor solutiona in termen de max. 30 de zile.
În situația constatării unor vicii ale Produselor vândute de Societate Farmasi Influencerului, altele decât cele legate de nerespectarea de către Farmasi Influencer a condițiilor de depozitare, manipulare, transport etc., care impun retragerea de la vânzare a Produselor, Societatea va prelua aceste Produse de la Farmasi Influencer, cu restituirea contravalorii acestora sau cu furnizarea unor produse de inlocuire, daca Farmasi Influencerul opteaza in acest sens.
12.2 Daune
A. În orice caz, care provine din sau se referă la rezilierea abuzivă a Contractului de Farmasi Influencer și/sau închiderea unei afaceri Farmasi a Farmasi Influencerului, Compania și Farmasi Influencerul sunt de acord că pagubele vor fi extrem de dificil de constatat. Prin urmare, Compania și Farmasi Influencerul stipulează că, în cazul în care rezilierea involuntară a Contractului de Farmasi Influencer și/sau pierderea afacerii Farmasi a Farmasi Influencerului este dovedită și considerată a fi abuzivă în temeiul oricărei teorii a dreptului, unicele măsuri reparatorii disponibile Farmasi Influencerului vor fi daunele-interese calculate după cum urmează: În cazul Farmasi Influencerilor cu nivel 18% sau mai mare, daunele-interese se vor ridica la valoarea compensării brute pe care ar fi obținut-o în conformitate cu planul de compensare Farmasi in lunile in care a fost afectata din momentul greselii.
B. În orice acțiune care rezultă din sau în legătură cu Contractul, afacerea Farmasi sau relația dintre Companie și Farmasi Influencer, ambele părți renunță la toate cererile de despăgubire pentru daune incidente și/sau de consecință, chiar dacă cealaltă parte a fost informată cu privire la probabilitatea apariției unor asemenea daune. Compania și Farmasi Influencerul mai renunță la toate pretențiile de daune exemplare și punitive.
12.3 Clauza de separabilitate
Dacă orice prevedere a acestor politici și proceduri se consideră invalidă sau inaplicabilă din orice motiv, numai prevederea invalidă va fi eliminată. Termenii și dispozițiile rămase vor rămâne în vigoare și vor fi interpretate ca și cum o astfel de prevedere invalidă sau inaplicabilă nu ar fi făcut parte din aceste politici și proceduri.
12.4 Clauza de renunțare
Existența oricărei pretenții sau cauze de acțiune a unui Farmasi Influencer împotriva Companiei nu va constitui o apărare împotriva aplicării de către noi a oricărui termen sau dispoziții din aceste politici și proceduri.
12.5 Succesori și pretenții
Acordul va fi obligatoriu și va acționa în beneficiul părților și al succesorilor și cesionarilor acestora.
13.0 Legea aplicabila. Solutionarea diferendelor.
Termenii si Conditiile sunt considerate, potrivit dispozitiilor legale, contracte incheiate la distanta, potrivit Legii aplicabile si sunt guvernate de aceasta. Orice dispute cu privire la interpretarea, executarea si incetarea Termenilor si Conditiilor urmeaza a fi solutionate pe cale amiabila, iar in cazul imposibilitatii solutionarii amiabile, vor fi adresate instantelor judecatoresti competente din Bucuresti, daca Legea aplicabila nu stabileste in mod obligatoriu competenta altor instante.
14.0 REGULAMENT EXCURSII FARMASI. Aplicabil incepand cu 1 ianuarie 2024
Excursiile sunt disponibile pentru castigatori ori invitati, dupa cum se detaliaza mai jos:
Daca un Farmasi Influencer nu reuseste sa participe, din orice motiv, acesta va mai avea o singura sansa de a participa la excursia respectiva, urmatoarea data aceasta va fi organizata din nou.
Invitatii nu pot face parte din Farmasi, respectiv sa fie Farmasi Influenceri deja inscrisi. Un Farmasi Influencer care s-a calificat pentru o excursie poate achizitiona excursia pentru un invitat, doar daca acesta este un membru de familie/prieten care nu este deja Farmasi Influencer. Singura exceptie este pentru un membru al familiei cu statutul de sot/sotie, fiica/fiu, in acest caz se accepta daca persoana in cauza este Farmasi Influencer Farmasi.
Daca un Farmasi Influencer doreste sa participe din nou la acelasi tip de excursie, pe care l-a castigat deja in trecut, accesul va putea fi achizitionat. Acest lucru se aplica numai daca Farmasi Influencer-ul are minim titlu Platina. Numarul de locuri poate fi limitat, astfel compania nu poate garanta aprobarea fiecarei solicitari.
Excursiile nu sunt transmisibile, fara exceptii.
15.0 GLOSARUL TERMENILOR
FARMASI INFLUENCER ACTIV: Un Farmasi Influencer care îndeplinește cerințele minime de volum definite în planul de compensare pentru a asigura eligibilitatea pentru comisioane și bonusuri.
CONTRACT: Contractul dintre Companie și fiecare Farmasi Influencer, care include: cererea și contractul de Farmasi Influencer, aceste politici și proceduri și planul de compensare al Companiei, toate în forma lor actuală și modificate de Companie în viitor. Aceste documente sunt denumite colectiv „Contractul”.
FARMASI INFLUENCER: Utilizatorul care se inregistreaza ca si Farmasi Influencer pe web-site-ul Farmasi, utilizand Formularul, avand 18 ani impliniti, posesor al unei carti de identitate, certificat de rezidenta, permis de sedere pe teritoriul Romaniei, si al unui CNP sau numar de identificare fiscala emise de autoritatile din Romania; generand vânzări cu amănuntul și comisioane pentru dezvoltarea afacerii.
REZILIERE: Închiderea afacerii Farmasi Influencerului. Anularea poate fi voluntară sau involuntară.
PLAN DE COMPENSARE: Liniile directoare și literatura de referință pentru a descrie modul în care Farmasi Influencerii pot genera comisioane și bonusuri. Consultați planul oficial de compensare al Farmasi pentru mai multe detalii.
CLIENT: Un Client care achiziționează produse Farmasi și nu se implică în vânzarea cu amănuntul a produsului sau în construirea unei afaceri.
ORGANIZAȚIE: Clienții și Farmasi Influencerii sunt plasați sub un anumit Farmasi Influencer.
MATERIALE OFICIALE ALE COMPANIEI: Literatură, benzi audio sau video și alte materiale dezvoltate, tipărite, publicate și distribuite de Farmasi Farmasi Influencerilor săi.
RECRUTARE: În sensul politicii Companiei privind conflictul de interese, termenul „Recrutare” înseamnă solicitarea, înscrierea, încurajarea sau efortul de a influența în orice alt mod, direct sau indirect, în mod efectiv sau ca și tentativă, sau prin intermediul unei terțe părți, a Clienților sau Farmasi Influencerilor, să se înscrie sau să participe la o altă rețea de marketing pe mai multe niveluri, marketing în rețea sau oportunități de vânzare directă.
STARE DE REVÂNZARE: Produsele sunt considerate „în stare de revânzare” dacă sunt îndeplinite următoarele elemente: (i) produsele rămân nedeschise și neutilizate; (ii) ambalajul și eticheta originale ale produsului sunt nemodificate și nedeteriorate; (iii) produsele sunt într-o asemenea stare încât este o practică comercială rezonabilă în cadrul industriei să se vândă marfa la prețul integral; și (iv) produsul conține eticheta Farmasi actuală. Nicio marfă identificată în mod clar la momentul vânzării ca nereturnabilă, întreruptă ca producție sau articol sezonier nu se poate considera în stare de revânzare.
SPONSOR: Un Farmasi Influencer care înscrie un Client sau alt Farmasi Influencer în Companie și este listat ca Sponsor pe Contractul de Farmasi Influencer. Actul de înscriere a altora și de formare a acestora pentru a deveni Farmasi Influenceri este numit „sponsorizare”.