POLITICA DE LIVRARE A COMENZILOR
La FARMASI, dorim să vă trimitem comenzile de produse cât mai repede și mai eficient posibil.
Astfel, în acest moment livrările se pot face prin Cargus. Firma de curierat dorită se poate alege în ultimul pas de comandă, înainte de finalizarea acesteia.
Taxa de livrare
Pentru comenzi de până la 230 RON se va aplica o taxă de livrare de 13.99 RON.
Pentru comenzi de minim 230 RON livrarea este GRATUITĂ! :)
SATISFACȚIE GARANTATĂ ȘI RETURNAREA PRODUSELOR
Farmasi oferă tuturor Consultantilor o garanție privind rambursarea in proportie de 100% a banilor, în conditiile returnarii in termen de maxim 14 zile din momentul primirii coletului. Dacă, in calitate de Client, ati achiziționat un produs sau un serviciu și nu sunteti mulțumit de produsul sau serviciul respectiv, puteti solicita o rambursare direct de la Consultant.
- Dacă, în calitate de Consultant, nu sunteți 100% satisfăcut de produsele noastre, puteți să returnați articolele pentru inlocuire (cu acelasi produs) sau rambursare, in maxim 14 zile din momentul primirii coletului. Costurile de expediere și de manipulare suportate nu vor fi rambursate. Restituirea prețului se va face în proporție de 100% din prețul de cumpărare sau din creditul acordat pentru produsul respectiv sau în echivalent și nu va include taxele de livrare și manipulare pe care le-ați plătit. În cazul produselor defecte sau deteriorate, Societatea va acoperi toate taxele de livrare si este necesar sa parcurgeti pasii detaliati in Politici si Proceduri interne.
Procesul de retur
A. Orice returnare din partea unui Consultant, trebuie făcută după cum urmează:
-
Va asigurati ca termenul acceptat de companie pentru retur (maxim 14 zile de la primirea produsului) este inca valabil. In cazul in care acest termen este depasit, Farmasi isi rezerva dreptul de a nu opera respectiva cerere de retur, caz in care produsele nu vor fi inapoiate catre Client/Consultant in cazul in care acestea au fost deja trimise catre Companie;
-
Trimiteți articolele prin curier (nu Posta Romana) in aceeasi conditie ca la primire: in ambalaj original, fara deteriorari ori urme de folosire, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi), la adresa Strada Virginia nr. 4, comuna Dragomiresti-Vale, sat Dragomiresti-Deal, judetul Ilfov (CTP Park - FARMASI);
-
Furnizați o copie a facturii cu produsele returnate. In dreptul produselor returnate trebuie inclus motivul returnării;
B. Toate retururile trebuie să fie expediate Companiei preplătite, deoarece nu acceptăm coletele cu taxare la destinatar. E necesar să expediați produsul returnat cu urmărire și asigurare, deoarece riscul de pierdere sau deteriorare la transport a produsului returnat va fi suportat numai de Client sau Consultant. Dacă produsul returnat nu este primit la centrul de distribuție al Companiei, este responsabilitatea Clientului sau a Consultantului să urmărească transportul și nu se va aplica niciun credit.
C. Toate retururile se vor expedia prin firme de curierat rapid (FAN, Cargus, GLS, DPD etc.), nu prin Posta Romana intrucat serviciul din urma nu implica livrarea coletelor la sediul Farmasi, ci doar a plicurilor. In aceste conditii, coletul va ramane in sediul Postei Romane, fara a fi predat Companiei.
D. Nu se admit retur produsele care au facut parte dintr-o campanie/pachet (PK)/cadou, doar daca sunt returnate integral (exemplu: doua produse care au facut parte din oferta 1+1 trebuie returnate impreuna);
In cazul in care doriti sa efectuati un retur si in acelasi timp sa va inchideti si contul Farmasi, este necesara si completarea Formularului de Retragere. Pentru a downloada formularul, click aici.