Avem o experiență de 70 de ani în industria produselor cosmetice și a sănătății...
Farmasi este producător, retailer și companie internațională de vânzări directe pe segmentul de produse de înfrumusețare, de îngrijire personală, și de wellness.
Este una dintre companiile de vânzări directe cu cea mai rapidă creștere, având peste 4 milioane de Beauty Influenceri.
Farmasi exportă produsele sale în peste 120 de țări și ajunge la 350 milioane de cumpărători.
Călătoria noastră a început cu mai bine de jumătate de secol în urmă, avându-l ca erou principal pe Doctorul Cevdet Tuna.
Încă din 1950, când Dr. C. Tuna a facut primii pași în industria sănătății și a frumuseții, Farmasi s-a poziționat ca o companie de top, atât pentru clienții săi, cât și pentru partenerii de afaceri.
Aflată în Omerli, Istanbul, fabrica de producție Farmasi asigură un portofoliu de peste 2000 de produse. Fabrica este situată pe un teren cu o suprafață de peste 300 000 m2 și este formată din 10 unități integrate care folosesc tehnologie de ultimă generație pentru a produce produse de îngrijire personală, machiaj, parfumuri, nutriționale, precum și ambalajele din materiale plastice și tuburi laminate.
Fiecare produs Farmasi este fabricat la cele mai înalte standarde și certificat de companii internaționale și laboratoare internaționale precum GMP, HALAL și ISO 9001.
Succesul Farmasi în vânzarea de tip retail a produselor cosmetice nu a încetinit ritmul de crește al companiei. Însă, în 2010, consiliul de administrație al Farmasi a decis să pătrundă în lumea companiilor de tip MLM (Multi Level Marketing). Actualul președinte al consiliului, Hakan Tuna, privește această nouă strategie ca o schimbare în viețile oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a obține câștiguri în bani. Astfel, cu Farmasi Multi Level Marketing, chiar și oamenii obișnuiți pot câștiga sume de bani la care nu ar fi avut acces altfel. Prima experiență de MLM a Farmasi a început în 2010 în Turcia.
Acum, Farmasi MLM există în peste 30 de țări, pentru a îndeplini visurile Beauty Influencerilor și pentru a le oferi posibilități de câștig în mod permanent.
Cu o structura foarte dinamică, Farmasi își conturează cu ușurință strategia și lansează constant produse noi pentru a fi cu un pas înaintea concurenților.
Sprijinită de 3 generații din Familia Tuna, Farmasi își atinge obiectivele și continuă să crească.