Politica de Retur

Politica de retur


Sunteți de acord ca, dacă veți revinde produsele direct către client, să aderați la politica Companiei de garantare a satisfacției 100% și să restituiți integral toate sumele plătite dacă Clientul de Retail returnează produsul în termen de paisprezece (14) de zile de la perfectarea tranzacției de vânzare.


        În mod similar, nemulțumirea dvs. față de produsele noastre denotă faptul că puteți restitui articolele în vederea restituirii prețului acestora.

 

!n orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila FARMASI – colete deteriorate, produse gresit facturate/gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul original, cu etichetele intacte. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi).

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Consultantului, in ambalajul original, cu etichetele intacte. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu Farmasi). Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.


        Restituirea prețului se va face în proporție de 100% din prețul de cumpărare sau din creditul acordat pentru produsul respectiv sau în echivalent și nu va include taxele de livrare și manipulare pe care le-ați plătit. În cazul produselor defecte sau deteriorate, Societatea va acoperi toate taxele de livrare.