Politica de Retur

SATISFACȚIE GARANTATĂ ȘI RETURNAREA PRODUSELOR

 

Farmasi oferă tuturor Clienților o garanție privind returnarea 100% a banilor în 14 zile din momentul primirii coletului. Dacă un Client a achiziționat un produs sau un serviciu și nu este mulțumit de produsul sau serviciul respectiv, acesta poate solicita o rambursare de la Consultant. 

 

Dacă, în calitate de Consultant, nu sunteți 100% satisfăcut de produsele noastre, puteți să returnați articolele pentru inlocuire sau rambursare in 14 zile din momentul primirii coletului. Costurile de expediere și de manipulare suportate nu vor fi rambursate. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi). Restituirea prețului se va face în proporție de 100% din prețul de cumpărare sau din creditul acordat pentru produsul respectiv sau în echivalent și nu va include taxele de livrare și manipulare pe care le-ați plătit. În cazul produselor defecte sau deteriorate, Societatea va acoperi toate taxele de livrare si este necesar sa parcurgeti pasii detaliati in Politici si Proceduri interne.

 

Procesul de retur

 

A.               Orice returnare din partea unui Consultant, trebuie făcută după cum urmează:

 

I.                 Va asigurati ca termenul acceptat de companie pentru retur (14 zile de la primirea produsului) este inca valabil. In cazul in care acest termen este depasit, Farmasi isi rezerva dreptul de a nu opera respectiva cerere de retur, caz in care produsele nu vor fi inapoiate catre Client/Consultant in cazul in care acestea au fost deja trimise catre Companie;

 

II.                Trimiteți articolele prin curier (nu Posta Romana) in aceeasi conditie ca la primire: in ambalaj original, fara deteriorari ori urme de folosire, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu Farmasi), la adresa Bulevardul Biruintei nr. 59, Comuna Pantelimon, Judetul Ilfov;

 

III.              Furnizați o copie a facturii cu produsele returnate. In dreptul produselor returnate trebuie inclus motivul returnării;

 

B.     Toate retururile trebuie să fie expediate Companiei preplătite, deoarece nu acceptăm coletele cu taxare la destinatar. E necesar să expediați produsul returnat cu urmărire și asigurare, deoarece riscul de pierdere sau deteriorare la transport a produsului returnat va fi suportat numai de Client sau Consultant. Dacă produsul returnat nu este primit la centrul de distribuție al Companiei, este responsabilitatea Clientului sau a Consultantului să urmărească transportul și nu se va aplica niciun credit.            

Toate retururile se vor expedia prin firme de curierat rapid (FAN, Cargus, GLS, DPD etc.), nu prin Posta Romana intrucat serviciul din urma nu implica livrarea coletelor la sediul Farmasi, ci doar a plicurilor. In aceste conditii, coletul va ramane in sediul Postei Romane, fara a fi predat Companiei.   Pentru a downloada formularul de retur, click aici..